Se nedanfor. Annas svar angående julgransfoten. Sa vit jag kan se ar den for liten, eller.... Ringer Aranka och ber henne mata polen men som sagt...... Sa tror Peters forslag om att införskaffa utomhus foten som han visade bild på, ser ut som a vinner. Later er veta när jag pratat med Aranka imorgon. Hoppas att ni alla njöt utav varan fina helg. An ---------- Forwarded message ---------- From: Anna Ekstrandh <annae@sympatico.ca> Date: 2014-06-01 17:14 GMT-04:00 Subject: Re: midsommar To: Ann Ericsson <annericsson@gmail.com> Hej, Vi har en julgransfot för utomhusändamål. Röret som är ovanför gräset är 8cm i diameter och 15cm högt. Sedan är det två rejäla rör som man trycker ner i marken och de är ca 40cm långa. Anna On May 30, 2014, at 11:18 PM, Ann Ericsson <annericsson@gmail.com> wrote:
Hejsan Anna,
Var det du som sa att du hade en stor julgransfot som skulle kunna hålla midsommar stången? Hur pass stor stång I diameter kan den ta/passa till ? Ser ut som vi kommer att fira midsommar I en park där vi inte kan grava ett hal i marken och försök hitta ett alternative. Kan du låta oss veta sa snart som möjligt. tack for hjälpen. ha en trevlig helg Ann
On 06/01/2014 08:15 PM, Ann Ericsson wrote:
Se nedanfor. Annas svar angående julgransfoten. Sa vit jag kan se ar den for liten, eller.... 8cm rör verkar litet, inte för att den där spiken är så mycke mer med 10cm men det är i fyrkant och med hjälp av saker som en såg och hammare kan man kanske få ner en rund pinne i ett fyrkantigt hål. Ringer Aranka och ber henne mata polen men som sagt...... Sa tror Peters forslag om att införskaffa utomhus foten som han visade bild på, ser ut som a vinner. Ett möjligt problem kan vara att ta bort den sen Later er veta när jag pratat med Aranka imorgon. Beroende på storlek så ser vi vilket vi går vidare med Om det blir spiken så kan jag köpa den imorgon eller så och när jag har den så kommer jag att prova den dels för att se hur svårt det är att slå ner den samt ur svårt det är att ta upp den.
Hoppas att ni alla njöt utav varan fina helg. Tyvärr, fin helg betyder jobb utomhus så njutandet får bli senare
An
---------- Forwarded message ---------- From: *Anna Ekstrandh* <annae@sympatico.ca <mailto:annae@sympatico.ca>> Date: 2014-06-01 17:14 GMT-04:00 Subject: Re: midsommar To: Ann Ericsson <annericsson@gmail.com <mailto:annericsson@gmail.com>>
Hej,
Vi har en julgransfot för utomhusändamål. Röret som är ovanför gräset är 8cm i diameter och 15cm högt. Sedan är det två rejäla rör som man trycker ner i marken och de är ca 40cm långa.
Anna
On May 30, 2014, at 11:18 PM, Ann Ericsson <annericsson@gmail.com <mailto:annericsson@gmail.com>> wrote:
Hejsan Anna,
Var det du som sa att du hade en stor julgransfot som skulle kunna hålla midsommar stången? Hur pass stor stång I diameter kan den ta/passa till ? Ser ut som vi kommer att fira midsommar I en park där vi inte kan grava ett hal i marken och försök hitta ett alternative. Kan du låta oss veta sa snart som möjligt. tack for hjälpen. ha en trevlig helg Ann
_______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events
participants (2)
-
Ann Ericsson -
Peter Sjoberg