8cm rör verkar litet, inte för att den där spiken är så mycke mer med 10cm men det är i fyrkant och med hjälp av saker som en såg och hammare kan man kanske få ner en rund pinne i ett fyrkantigt hål.Se nedanfor. Annas svar angående julgransfoten. Sa vit jag kan se ar den for liten, eller....
Ett möjligt problem kan vara att ta bort den senRinger Aranka och ber henne mata polen men som sagt......Sa tror Peters forslag om att införskaffa utomhus foten som han visade bild på, ser ut som a vinner.
Beroende på storlek så ser vi vilket vi går vidare medLater er veta när jag pratat med Aranka imorgon.
Tyvärr, fin helg betyder jobb utomhus så njutandet får bli senare
Hoppas att ni alla njöt utav varan fina helg.
An
---------- Forwarded message ----------
From: Anna Ekstrandh <annae@sympatico.ca>
Date: 2014-06-01 17:14 GMT-04:00
Subject: Re: midsommar
To: Ann Ericsson <annericsson@gmail.com>
Hej,
Vi har en julgransfot för utomhusändamål. Röret som är ovanför gräset är 8cm i diameter och 15cm högt. Sedan är det två rejäla rör som man trycker ner i marken och de är ca 40cm långa.
Anna
On May 30, 2014, at 11:18 PM, Ann Ericsson <annericsson@gmail.com> wrote:
> Hejsan Anna,
>
> Var det du som sa att du hade en stor julgransfot som skulle kunna hålla midsommar stången?
> Hur pass stor stång I diameter kan den ta/passa till ?
> Ser ut som vi kommer att fira midsommar I en park där vi inte kan grava ett hal i marken och försök hitta ett alternative. Kan du låta oss veta sa snart som möjligt.
> tack for hjälpen.
> ha en trevlig helg
> Ann
_______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events