Se nedanfor. Annas svar angående julgransfoten. Sa vit jag kan se ar den for liten, eller.... Ringer Aranka och ber henne mata polen men som sagt......
Sa tror Peters forslag om att införskaffa utomhus foten som han visade bild på, ser ut som a vinner. Later er veta när jag pratat med Aranka imorgon.

Hoppas att ni alla njöt utav varan fina helg.
An

---------- Forwarded message ----------
From: Anna Ekstrandh <annae@sympatico.ca>
Date: 2014-06-01 17:14 GMT-04:00
Subject: Re: midsommar
To: Ann Ericsson <annericsson@gmail.com>


Hej,

Vi har en julgransfot för utomhusändamål. Röret som är ovanför gräset är 8cm i diameter och 15cm högt. Sedan är det två rejäla rör som man trycker ner i marken och de är ca 40cm långa.

Anna

On May 30, 2014, at 11:18 PM, Ann Ericsson <annericsson@gmail.com> wrote:

> Hejsan Anna,
>
> Var det du som sa att du hade en stor julgransfot som skulle kunna hålla midsommar stången?
> Hur pass stor stång I diameter kan den ta/passa till ?
> Ser ut som vi kommer att fira midsommar I en park där vi inte kan grava ett hal i marken och försök hitta ett alternative. Kan du låta oss veta sa snart som möjligt.
> tack for hjälpen.
> ha en trevlig helg
> Ann