16 Jun
2014
16 Jun
'14
6:52 p.m.
On 06/16/2014 02:47 PM, Magnus Pellijeff wrote:
Nu ringde dom äntligen tillbaka från by-law office. Har lämnat meddelande fyra gånger. Vi behöver en licens för att hålla lotteri (raffle). Det tar 20 dagar att få en licens, och kostnaden för licensen är 3% av våran vinst. Om det är öppet för alla så förstår jag det men jag undrar om det även gäller slutet sällskap. Å andra sidan, hur ska vi kunna stoppa nån från att vara med, vi har ju inte precis nå inhägnat område eller så.
Magnus
_______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events