Hej, Tittade precis på anmälningssidan (och har anmält oss!) ca 50 personer nu, det känns väl bra? Gör inte så mycket om det inte blir så många fler! Det verkar inte som om intresset är jättestort för att bidra med mat, en har anmält att de tar med bröd men då behövs ju även smör och ost tex, undrar om det är klart? För min del kan vi gärna gå ut med mail och säga att det bara blir fika (vill man ha mat får man ta med åt sig och sin familj). Vad tycker ni? Jag har ju lovat att hålla i danslekarna och Ingela ska ha en CD. Har vi sagt något om musikanläggning? Och har någon numret till Ingela eller mailadress - jag skulle behöva veta vilka danser jag behöver träna in (har glömt allt utom grodorna!). Hälsningar, Ulrika ________________________________ Från: Magnus Pellijeff <magnus.pellijeff@gmail.com> Till: SKO event planering <sko-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca> Skickat: måndag, 16 juni 2014 14:47 Ämne: [SKO-events] Midsommar - Lotteri Nu ringde dom äntligen tillbaka från by-law office. Har lämnat meddelande fyra gånger. Vi behöver en licens för att hålla lotteri (raffle). Det tar 20 dagar att få en licens, och kostnaden för licensen är 3% av våran vinst. Magnus _______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events