On 06/03/2014 05:11 PM, Torbjörn van der Meulen wrote:
Tack för hjälpen Ann! Vad har Aranka för telefonnummer?
Arankas # finns på medlems listan:613-247-2286 Torbjörn, ska jag köpa spiken eller klarar du av det själv ? Med en dia på 12cm så måste stången kapas ned lite men diagonalen är ca sqrt(10^2+10^2)~14cm så det finns plats (jag har el och vanlig såg om det skulle behövas). Oavsett vem som köper spiken så måste den kapas ned och allt provas innan den 21 så vi inte står där och pillar på i nån timme medans alla väntar. /ps
Torbjörn
Den 3 jun 2014 15:17 skrev "Ann Ericsson" <annericsson@gmail.com <mailto:annericsson@gmail.com>>:
Patrik du har ratt, men på varat styrelsemöte bestämde vi att vi att jag skulle fråga/komunisera med Aranka, vilket jag gjorde och fick svar både från henne och Anna angående fot och stång, vilket sakert underlättar det for Torbjörn. Sa från och med nu lämnar jag allt I Torbjörns händer. Jag har mer an fullt förtroende for att han kommer att klara det med "glans". Aranka ar inte på email sa hon maste ringas. Ska göra vad ni bett mig om och rapportera när jag har ett svar. Tack for allt ni gör. Ha en bra vecka Ann
2014-06-03 14:09 GMT-04:00 Patrik Lahti <bluecookiemonster@gmail.com <mailto:bluecookiemonster@gmail.com>>:
Hej Ann,
Tack för din hjälp med midsommarplanerandet, det uppskattar vi verkligen.
I midsommarkommittén har vi tidigt bestämt att Torbjörn har hand om allt som har med midsommarstången att göra. Jag vet att han bland annat planerade att kolla noga på alla alternativ när det gäller hur vi bäst ställer den upp, transporterar den, med mera, samt också besöka Aranka för att kolla på själva stången själv (och då hade jag också tänkt hänga med) och även prata med Anna Ekstrandh. Det blir lite för mycket kockar och för lite soppa om vi inte låter Torbjörn leda detta. Vi har fullt förtroende för att han kommer göra ett bra jobb.
Vi skulle uppskatta om du kunde fokusera på att fullfölja de frågor och uppgifter vi tidigare gett dig. Det är den viktigaste hjälpen vi behöver från dig just nu. Tack än en gång för din hjälp.
Mvh och Tack, /P och midsommarkommittén
2014-06-03 10:44 GMT-04:00 Ann Ericsson <annericsson@gmail.com <mailto:annericsson@gmail.com>>:
hej, har just pratat med aranka, stången ar 12 cm I diameter sa något store an foten som Peter har tänkt. Men vi kan kanske skara ner den något sa den passar, eller? Jag tycker att den ar bra storlek och inte flimsig stadig mm. Frågade Aranka om ni kunde få komma till henne och skara till den innan midsommar kan inte ta lång stund och sen ar den fardig for D-day sa att saga. Ni kan ringa henne och bestamma en tid, som funkar for er och henne. Ann
_______________________________________________ SKO-board mailing list SKO-board@mailman.svenskaklubbenottawa.ca <mailto:SKO-board@mailman.svenskaklubbenottawa.ca> To unsubscribe, change email or edit options, go to http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-board
-- Patrik Lahti IMPORTANT: My cell phone number will no longer be working after June 13th: +1-613-883-2587 <tel:%2B1-613-883-2587>
_______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca <mailto:SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca> http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events
_______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca <mailto:SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca> http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events
_______________________________________________ SKO-events mailing list SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events