Vem kan plocka upp kaffet? Vilken Bridgehead skulle ni föredra? /P ---------- Forwarded message ---------- From: Mia Eriksson <mia.eriksson@gmail.com> Date: 2014-06-09 12:52 GMT-04:00 Subject: Re: Kaffe till midsommar To: Patrik Lahti <bluecookiemonster@gmail.com> Hej Patrik - Ska forsoka komma pa Torsdag - men vi far se... visst ar det trist att vi inte kan vara med, speciellt nar vi anda ar i landet! men men - Bor veta vilken Bridgehead snarast - de har en 'limited budget' sa om de har slut pa just den bridgehead som ni har tankt er sa maste jag soka vidare... papperskoppar, mjolk, gradde osv ingar i 'priset';-) Ska se om jag kan muta dem till att inkludera nagra flaskor av varat nya carbonated coffee ocksa - for skojs skull. Hors snart! Mia