On 06/03/2014 06:17 PM, Peter Sjoberg wrote:

Torbjörn, ska jag köpa spiken eller klarar du av det själv ?
Med en dia på 12cm så måste stången kapas ned lite men diagonalen är ca sqrt(10^2+10^2)~14cm så det finns plats (jag har el och vanlig såg om det skulle behövas).
Oavsett vem som köper spiken så måste den kapas ned och allt provas innan den 21 så vi inte står där och pillar på i nån timme medans alla väntar.

/ps