Hej Peter,
Jag ska åka över till Aranka nästa vecka för att kolla på stången. Kan därefter svänga förbi Home Depot och köpa det som behövs. Tack för erbjudandet dock!
Ha en bra helg,
Torbjörn
On 06/03/2014 06:17 PM, Peter Sjoberg wrote:
Torbjörn, ska jag köpa spiken eller klarar du av det själv ?
Med en dia på 12cm så måste stången kapas ned lite men diagonalen är ca sqrt(10^2+10^2)~14cm så det finns plats (jag har el och vanlig såg om det skulle behövas).
Oavsett vem som köper spiken så måste den kapas ned och allt provas innan den 21 så vi inte står där och pillar på i nån timme medans alla väntar.
/ps
_______________________________________________
SKO-events mailing list
SKO-events@mailman.svenskaklubbenottawa.ca
http://mailman.svenskaklubbenottawa.ca/mailman/listinfo/sko-events