Vem kan plocka upp kaffet? Vilken Bridgehead skulle ni föredra?/P---------- Forwarded message ----------
From: Mia Eriksson <mia.eriksson@gmail.com>
Date: 2014-06-09 12:52 GMT-04:00
Subject: Re: Kaffe till midsommar
To: Patrik Lahti <bluecookiemonster@gmail.com>Hej Patrik -Ska forsoka komma pa Torsdag - men vi far se... visst ar det trist att vi inte kan vara med, speciellt nar vi anda ar i landet! men men -Bor veta vilken Bridgehead snarast - de har en 'limited budget' sa om de har slut pa just den bridgehead som ni har tankt er sa maste jag soka vidare... papperskoppar, mjolk, gradde osv ingar i 'priset';-)Ska se om jag kan muta dem till att inkludera nagra flaskor av varat nya carbonated coffee ocksa - for skojs skull.Hors snart!Mia