Hej allihopa,

Jag satt och spånade på lunch igår med Magnus om att kanske skicka ut en enkät efter midsommarfesten för att utvärdera vad folk tyckte om festen och vad de skulle vilja ändra på till nästa år. Det tyckte jag borde hjälpa till nästa års planering eftersom allt vi gör egentligen är för medlemmarna och många gånger när vi diskuterat ideer har det varit svårt att få koll på vad medlemmarna skulle tycka.
 
Då berättade Magnus att Henrik hade haft en enkät förut. Och visst, Henrik hade faktiskt kvar resultaten (se länk nedan). Nu finns det kanske inte så mycket tid att ändra på stora grejjer i planeringen men jag hoppas att det kan hjälpa. Dessutom handlar den ju även om andra evenemang och klubbaktiviteter.

"Aktiviteter i svenska klubben 2013" https://www.surveymonkey.com/results/SM-L9LFLR6/

Läs och begrunda... Verkar som om de flesta vill ha midsommar i en park, så det gjorde vi bra!

Mvh,
/P