Hej, hoppas vi ses på puben ikväll! /POn Wednesday, June 11, 2014, Patrik Lahti <bluecookiemonster@gmail.com> wrote:> Förresten, imorgon är det ju pubkväll, hoppas vi alla kan ses då!!! > /P>--