Hej Ann,
Tack för din hjälp med midsommarplanerandet, det uppskattar vi verkligen.
I midsommarkommittén har vi tidigt bestämt att Torbjörn har hand om allt som har med midsommarstången att göra. Jag vet att han bland annat planerade att kolla noga på alla alternativ när det gäller hur vi bäst ställer den upp, transporterar den, med mera, samt också besöka Aranka för att kolla på själva stången själv (och då hade jag också tänkt hänga med) och även prata med Anna Ekstrandh. Det blir lite för mycket kockar och för lite soppa om vi inte låter Torbjörn leda detta. Vi har fullt förtroende för att han kommer göra ett bra jobb.
Vi skulle uppskatta om du kunde fokusera på att fullfölja de frågor och uppgifter vi tidigare gett dig. Det är den viktigaste hjälpen vi behöver från dig just nu. Tack än en gång för din hjälp.
Mvh och Tack,
/P och midsommarkommittén